Профорієнтаційна робота займає важливе місце в діяльності закладу освіти, оскільки вона з одного боку, забезпечує зв’язок системи освіти з економічною системою країни, з іншого, поєднує сьогодення здобувачів освіти з їхнім майбутнім. Саме тому освіта має не тільки забезпечувати предметну підготовку, а й створити сприятливі умови для професійного самовизначення здобувачів освіти. Планування кар’єри – розробка стратегії особистісно-професійного розвитку, що допомагає людині рухатися в оптимальному для неї напрямі і з оптимальною швидкістю. Кар’єру потрібно планувати, але мало хто розуміє як це робити, навіщо і на який термін. Сучасний світ швидко змінюється і чітко планувати професійний розвиток на тривалий термін неможливо. Водночас існують вікові кризові періоди розвитку особистості, коли відбувається переоцінка цінностей. Тому одним із головних завдань закладу освіти є повсякденна допомога учнівській молоді у формуванні готовності до самостійного планування професійного розвитку
Профорієнтаційна робота в закладі освіти базується на комплексі заходів призначених для визначення у підростаючого покоління професійно важливих якостей, які достатні й необхідні для оволодіння професійними знаннями, уміннями та навичками, що обумовлюють успішність та ефективність у професійній діяльності.
Професійна орієнтація здійснюється впродовж року. З учнями 9-их класів проведено вивчення інтересів, нахилів, здібностей, організовано профорієнтаційні зустрічі:
З учнями 10-11 класів (60 учасників ) було проведено онлайн опитування щодо встановлення мотивів професійного самовизначення. Впродовж року проводяться групові та індивідуальні профорієнтаційні консультації з учасниками освітнього процесу.