Моніторинг навчальних досягнень здобувачів 5-11 класів
Моніторингові дослідження проводяться для визначення відповідності допрофілізації та профілізації класів з поглибленим вивченням української мови та літератури за запитом здобувачів та заявами батьків.
Моніторинг навчальних досягнень класу з поглибленим вивченням української мови та літератури
8-Г клас | 9-Г клас | Початковий рівень | Середній рівень | Достатній рівень | Високий рівень | Середній бал | Якість
% |
|
Укр.мова | ||||||||
2020-2021 | 0 | 8/27,5% | 16/55,2% | 5/17,3% | 7,2 | 72,5% | ||
2021-2022 | 0 | 10/31,2% | 14/43,8% | 8/25% | 7,6 | 68,8% | ||
Укр.літ. | ||||||||
2020-2021 | 1/3,4% | 6/20,8% | 13/44,8% | 9/31% | 7,6 | 74,8% | ||
2021-2022 | 0 | 10/31,3% | 12/37,5% | 10/31,2% | 8 | 68,7% |
Отож, результати навчальних досягнень здобувачів доводять твердження про відповідальність здобувачів за результат навчання. Порівнюючи середній бал та якість навчальних досягнень за два роки вивчення предмета , результат залишається на достатньому рівні та з якістю в межах 70%. Вчителі врахували інтереси та мотивували здобувачів через виконання інтерактивних завдань, які вимагають аналізу, критичного мислення. При проведенні навчальних занять на платформах дистанційного навчання показник рівня навчальних досягнень не змінився. В результаті впровадження профільного навчання в 2022-2023 навчальному році учні продовжуватимуть працювати за програмою поглибленого вивчення української мови.
Заклад освіти впродовж 5 років впроваджує профільний напрям «Українська мова та література». У 2021-2022 навчальному році 11-В клас демонструє свої досягнення з профільного рівня.
Порівняльна таблиця навчальних досягнень здобувачів з предметів
« Українська мова та українська література» впродовж 2019-2020, 2020-2021,2021-2022 навчальні роки.
9-В | 10-В | 11-В | Початковий | Середній | Достатній | Високий | Середній бал | Якість | |
Українська мова | |||||||||
2019-2020 | 0 | 6/28,6% | 8/38,1% | 7/33,3% | 8,2 | 71,4% | |||
2020-2021 | 0 | 7/33,3% | 11/52,4% | 3/14,3% | 7,2 | 66,7% | |||
2021-2022 | 0 | 7/33,4% | 9/42,8% | 5/23,8% | 7,7 | 66,6% | |||
Укр. література | |||||||||
2019-2020 | 0 | 5/23,8% | 8/38,1% | 8/38,1% | 8,8 | 76,2% | |||
2020-2021 | 0 | 7/33,3% | 11/52,4% | 3/14,3% | 7,1 | 66,7% | |||
2021-2022 | 0 | 5/23,8% | 10/47,6% | 6/28,6% | 7,6 | 76,2% |
Результати поглибленого вивчення предметів продемонстровано в таблиці.
У 5-8 класах навчається 457 учнів. Серед здобувачів освіти 5-8 класів найкращий рівень знань показали учні 5-Б ,5-В ,5-Г класи та 8-А класів, де якість знань становить 100%. Слід додати , що п’ятикласники дуже швидко адаптувалися в освітньому середовищі. З 114 учнів – тільки 4 учні навчаються на середньому рівні,66 учнів – на достатньому рівні, 43 учні – на високому рівні. Загалом учні навчаються на достатньому та високому рівнях. Здобувачі 6-8 класів (343 учні) навчаються на середньому -26 учнів, на достатньому рівні – 207 учнів, на високому рівні -110 учнів.
Найкращий показник якості знань в 11 –Б класі (100%).11-Б клас – клас з вивченням предметів за рівнем стандарту. Високий рівень якості знань показали учні 11-А та 11-В класу з профільними рівнями «Технології» та «Українська мова та література».
Результати рівня навченості учнів 5-8 класів
у 2021-2022 навчальному році
Клас | К-сть учнів | Початковий | Середній | Достатній | Високий | Якість | ||||
5-А | 27 | 0 | 0 | 4 | 14,8% | 14 | 51,9% | 7 | 33,3% | 85,2% |
5-Б | 30 | 0 | 0 | 0 | 0% | 22 | 73,3% | 8 | 26,7% | 100% |
5-В | 30 | 0 | 0 | 0 | 0% | 12 | 40,0% | 18 | 60,0% | 100% |
5-Г | 27 | 0 | 0 | 0 | 0% | 17 | 63% | 9 | 34% | 100% |
6-А | 30 | 0 | 0 | 1 | 3,33% | 16 | 53,3% | 13 | 43,4% | 96,7% |
6-Б | 31 | 0 | 0 | 2 | 6,5% | 24 | 77,4% | 5 | 16,1% | 93,5% |
6-В | 28 | 0 | 0 | 6 | 21,4% | 18 | 64,5% | 4 | 14,1% | 78,6% |
6-Г | 33 | 0 | 0 | 2 | 6,1% | 17 | 51,5% | 14 | 42,4% | 93,9% |
7-А | 28 | 0 | 0 | 6 | 21,4% | 14 | 50% | 8 | 33,6% | 83,6% |
7-Б | 32 | 0 | 0 | 4 | 12,5% | 21 | 65,6% | 7 | 21,9% | 97,5% |
7-В | 29 | 0 | 0 | 8 | 27,5% | 17 | 58,6% | 4 | 13,8% | 72,4% |
7-Г | 30 | 0 | 0 | 6 | 20% | 20 | 66,7% | 4 | 13,3% | 80% |
8-А | 21 | 0 | 0 | 0 | 0% | 15 | 71,4% | 6 | 28,6% | 100% |
8-Б | 30 | 0 | 0 | 7 | 23,3% | 16 | 53,4% | 7 | 23,3% | 77% |
8-В | 28 | 0 | 0 | 9 | 32,1% | 17 | 60,7% | 2 | 7,2% | 67,9% |
8-Г | 23 | 0 | 0 | 11 | 47,8% | 12 | 52,2% | 0 | 0% | 52,2% |
Результати рівня навченості учнів 9-11 класів
2021-2022 навчальний рік
Клас | К-сть учнів | Початковий | Середній | Достатній | Високий | Якість | ||||
9-А | 17 | 0 | 0 | 5 | 29,4% | 9 | 53% | 3 | 17,6 % |
70,6% |
9-Б | 28 | 0 | 0 | 9 | 32,1% | 15 | 53,6% | 4 | 14,3% | 67,9% |
9-В | 28 | 0 | 0 | 7 | 25% | 14 | 50% | 7 | 25% | 75% |
9-Г | 30 | 0 | 0 | 3 | 10% | 17 | 56,7% | 10 | 33,3% | 90% |
10-А | 21 | 0 | 0 | 0 | 0% | 18 | 85,7% | 3 | 14,3% | 100% |
10-Б | 29 | 0 | 0 | 7 | 29,1% | 17 | 58,6% | 5 | 17,3% | 75,9% |
10-В | 29 | 0 | 0 | 2 | 6,9% | 23 | 79,2% | 4 | 13,9% | 93,1% |
11-А | 18 | 0 | 0 | 1 | 5,6% | 14 | 77,8% | 3 | 16,6% | 94,4% |
11-Б | 29 | 0 | 0 | 0 | % | 22 | 75,9% | 7 | 24,1% | 100% |
11-В | 21 | 0 | 0 | 1 | 4,8% | 13 | 61,9% | 7 | 33,3% | 95,2 % |
На наступний навчальний рік плануються такі напрямки корекційних дій:
– Продовження роботи щодо організації методичного супроводу освітнього процесу;
– Психологічний супровід освітнього процесу з усунення психологічних причин шкільної дезадаптації учнів. Додаткові індивідуальні заняття корекційного типу для учнів, які мають низький рівень знань;
– Індивідуальні консультації вчителів-предметників з батьками;
– Формування мотивації до вивчення предметів через прикладний аспект дисциплін;
– Вмотивованість здобувачів ;
– Самооцінювання та взаємооцінювання навчальних досягнень.