Моніторинг навчальних досягнень

 

Моніторинг навчальних досягнень здобувачів 5-11 класів

Моніторингові дослідження проводяться для визначення відповідності   допрофілізації та профілізації класів з поглибленим вивченням української мови та літератури за запитом здобувачів та  заявами батьків.

Моніторинг навчальних досягнень класу з поглибленим вивченням української мови та літератури

  8-Г клас 9-Г клас Початковий рівень Середній рівень Достатній рівень Високий рівень Середній  бал Якість

%

  Укр.мова              
2020-2021     0 8/27,5% 16/55,2% 5/17,3% 7,2 72,5%
2021-2022     0 10/31,2% 14/43,8% 8/25% 7,6 68,8%
  Укр.літ.              
2020-2021     1/3,4% 6/20,8% 13/44,8% 9/31% 7,6 74,8%
2021-2022     0 10/31,3% 12/37,5% 10/31,2% 8 68,7%

 

Отож, результати навчальних досягнень здобувачів доводять твердження про відповідальність здобувачів за результат навчання. Порівнюючи  середній бал та якість навчальних досягнень  за два роки вивчення предмета , результат залишається  на достатньому рівні та з якістю в межах 70%. Вчителі врахували інтереси та мотивували здобувачів через виконання інтерактивних завдань, які вимагають аналізу, критичного мислення. При  проведенні навчальних занять на платформах дистанційного навчання показник рівня навчальних досягнень не змінився. В результаті впровадження профільного навчання в 2022-2023 навчальному році учні продовжуватимуть  працювати за програмою поглибленого вивчення української мови.

Заклад освіти впродовж 5 років  впроваджує профільний напрям «Українська мова та література». У 2021-2022 навчальному році 11-В клас демонструє свої досягнення з профільного рівня.

Порівняльна таблиця  навчальних досягнень здобувачів з предметів

« Українська мова та   українська література»  впродовж 2019-2020, 2020-2021,2021-2022 навчальні роки.

  9-В 10-В 11-В Початковий Середній Достатній Високий Середній бал Якість
Українська мова                
2019-2020       0 6/28,6% 8/38,1% 7/33,3% 8,2 71,4%
2020-2021       0 7/33,3% 11/52,4% 3/14,3% 7,2 66,7%
2021-2022       0 7/33,4% 9/42,8% 5/23,8% 7,7 66,6%
Укр. література                
2019-2020       0 5/23,8% 8/38,1% 8/38,1% 8,8 76,2%
2020-2021       0 7/33,3% 11/52,4% 3/14,3% 7,1 66,7%
2021-2022       0 5/23,8% 10/47,6% 6/28,6% 7,6 76,2%

Результати   поглибленого вивчення  предметів  продемонстровано в таблиці.

 

У 5-8 класах навчається 457 учнів. Серед здобувачів освіти 5-8 класів  найкращий рівень знань показали учні 5-Б ,5-В ,5-Г  класи та 8-А класів, де якість знань становить 100%. Слід додати , що п’ятикласники дуже швидко адаптувалися в освітньому середовищі. З 114 учнів – тільки 4 учні навчаються на середньому рівні,66 учнів – на  достатньому рівні, 43 учні  – на високому рівні. Загалом  учні навчаються на достатньому та високому рівнях. Здобувачі 6-8 класів  (343 учні) навчаються  на середньому -26 учнів, на достатньому рівні – 207 учнів, на високому рівні -110  учнів.

Найкращий показник якості знань в 11 –Б класі (100%).11-Б клас – клас з вивченням предметів за рівнем стандарту. Високий рівень якості знань показали  учні 11-А та 11-В класу з профільними рівнями  «Технології» та «Українська мова та література».

 

 

 

Результати рівня навченості учнів 5-8 класів

у 2021-2022 навчальному році

 

Клас К-сть учнів Початковий Середній Достатній Високий Якість
5-А 27 0 0 4 14,8% 14 51,9% 7 33,3% 85,2%
5-Б 30 0 0 0 0% 22 73,3% 8 26,7% 100%
5-В 30 0 0 0 0% 12 40,0% 18 60,0% 100%
5-Г 27 0 0 0 0% 17 63% 9 34% 100%
6-А 30 0 0 1 3,33% 16 53,3% 13 43,4% 96,7%
6-Б 31 0 0 2 6,5% 24 77,4% 5 16,1% 93,5%
6-В 28 0 0 6 21,4% 18 64,5% 4 14,1% 78,6%
6-Г 33 0 0 2 6,1% 17 51,5% 14 42,4% 93,9%
7-А 28 0 0 6 21,4% 14 50% 8 33,6% 83,6%
7-Б 32 0 0 4 12,5% 21 65,6% 7 21,9% 97,5%
7-В 29 0 0 8 27,5% 17 58,6% 4 13,8% 72,4%
7-Г 30 0 0 6 20% 20 66,7% 4 13,3% 80%
8-А 21 0 0 0 0% 15 71,4% 6 28,6% 100%
8-Б 30 0 0 7 23,3% 16 53,4% 7 23,3% 77%
8-В 28 0 0 9 32,1% 17 60,7% 2 7,2% 67,9%
8-Г 23 0 0 11 47,8% 12 52,2% 0 0% 52,2%

 

 

 

Результати рівня навченості учнів 9-11 класів

2021-2022 навчальний рік

Клас К-сть учнів Початковий Середній Достатній Високий Якість
9-А 17 0 0 5     29,4% 9 53% 3 17,6 %  

70,6%

9-Б 28 0 0 9 32,1% 15 53,6% 4 14,3% 67,9%
9-В 28 0 0 7 25% 14 50% 7 25% 75%
9-Г 30 0 0 3 10% 17 56,7% 10 33,3% 90%
10-А 21 0 0 0 0% 18 85,7% 3 14,3% 100%
10-Б 29 0 0 7 29,1% 17 58,6% 5 17,3% 75,9%
10-В 29 0 0 2 6,9% 23 79,2% 4 13,9% 93,1%
11-А 18 0 0 1 5,6% 14 77,8% 3 16,6% 94,4%
11-Б 29 0 0 0 % 22 75,9% 7 24,1% 100%
11-В 21 0 0 1 4,8% 13 61,9% 7 33,3% 95,2 %

 

На наступний навчальний рік плануються такі напрямки корекційних дій:

 – Продовження роботи щодо організації методичного супроводу освітнього процесу;

 – Психологічний супровід освітнього процесу з усунення психологічних причин шкільної дезадаптації учнів. Додаткові індивідуальні заняття корекційного типу для учнів, які мають низький рівень знань;

– Індивідуальні консультації вчителів-предметників з батьками;

– Формування мотивації до вивчення предметів через прикладний аспект дисциплін;

– Вмотивованість здобувачів ;

– Самооцінювання та взаємооцінювання навчальних досягнень.

 

Загальна кількість переглядів цього допису - 1