Відповідно до плану роботи закладу освіти на 2022-2023 навчальний рік та на підставі наказу від 04.09. 2022 «Про проведення діагностичних контрольних робіт з основ наук у 6-11 класах у 2022-2023 навчальному році », з метою засвоєння учнями 6-11 класів навчального матеріалу, протягом вересня 2022 року були проведені діагностичні контрольні роботи
Контролем було охоплено 164 учнів. Результати навчальних досягнень учнів представлено у таблиці.
Вчитель |
Клас |
Всього учнів |
Вико нува ли ро боту |
І
|
ІІ
|
ІІІ
|
ІV
|
Якість зна нь |
Середній бал |
Коеф Об’єктивності |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Річ на |
К.р. діагн |
|
Укр.мова |
6-Б |
15 |
13 |
0 |
5 |
4 |
4 |
62% |
8 |
8 |
1 |
Математика |
8-Б |
30 |
29 |
3 |
11 |
10 |
5 |
74% |
8,2 |
8,1 |
1,01 |
Укр.мова |
8-В |
13 |
11 |
0 |
5 |
5 |
1 |
54% |
7,1 |
6,7 |
1,06 |
Хімія |
9-Б |
28 |
28 |
2 |
10 |
8 |
8 |
58% |
8 |
7,2 |
1,01 |
Укр.мова |
6-Б |
16 |
9 |
0 |
4 |
3 |
2 |
55% |
8 |
7,7 |
1,03 |
Укр.мова |
6-Г |
15 |
15 |
1 |
7 |
6 |
1 |
46,5% |
7 |
5,7 |
1,2 |
Англ.мова |
11-Б |
14 |
12 |
0 |
2 |
8 |
2 |
82% |
7,9 |
8,2 |
0,96 |
Англ.мова |
8-Б |
17 |
13 |
0 |
3 |
6 |
4 |
76,8% |
7,6 |
8 |
0,95 |
Англ.мова |
7-В |
15 |
13 |
1 |
4 |
5 |
3 |
61,5% |
8 |
8,1 |
1,0 |
Географія |
10-А |
23 |
21 |
0 |
1 |
10 |
10 |
95% |
9,0 |
9,3 |
0,96 |
Аналіз учнівських робіт свідчить, що більшість учнів засвоїли навчальний матеріал на середньому та достатньому рівні. Проте діагносту вальні роботи показали певні недоліки у засвоєнні навчального матеріалу. Порівняльна оцінка річної оцінки за попередній рік та контрольну роботу дала реальну картину негативного впливу воєнних дій, стресового впливу «Повітряних тривог», роботи на платформах дистанційного навчання , літніх канікул, які проводили діти не дома. Всі зовнішні фактори дали можливість вчителям –предметникам проаналізувати результати та типові помилки, внести певні зміни до календарно-тематичного плану на початку освітнього процесу , провести корегування важливих тем з кожного предмету. Були визначені типові помилки і та траєкторію вдосконалення необхідних базових умінь та навичок.